Nera Pavičić: Moja iluzija

petak, 07.06.2013.

Harlekinova izložba

- Ideš?
- Kuda?
- Na izložbu porculanskih figurica.
- Upravo sam krenuo, hoćeš samnom?
- Smijem li koju ponijeti kući?
- Ne smiješ. A kamo bi ih uopće postavio, u lavlji kavez da prave društvo lavici?
- Ah, onda ne idem. Ostat ću i prisluškivat vračarina proročanstva.
Polako sam hodao gazeći kišne lokve u kojima su nestajale slike visokih fasada i sivih oblaka. Rijetki prolaznici već navikli na životarenje nečujno su pružali duge korake u nijemoj radoznalosti. U očima im je svjetlucao tračak prkosa. Put do muzeja porculankskih figurica bio je neuobičajeno kratak, lišen slučajnih susreta sa prosjacima samilosti, obilazaka izgladnjelih lutalica suosjećajnosti, slaloma među bezglavim školarcima života. Koračam nevoljko, ne želim srušiti iluziju, ne želim rastjerati pahuljaste snove. Ponio sam povećalo pod kojim će uskoro nestati krhki san. Još nekoliko minuta do prvog pogleda kroz snažnu lupu, prvog susreta sa realnošću, želim ih sve. Kada izvadim svoje povećalo i pregledam haljinu i lice porculanske balerine znam što ću vidjeti. Na njenoj haljini nabori će biti preblagi uslijed nesavršenosti mašte i nemoći da se u porculanu prikažu svi zamršeni nabori. Lice će joj biti nespretno umrljano lice beživotne sjajne lutke. Pod mojim povećalom svaka linija će biti kriva, neke preduboke i nevješte, neke pretanke i nevidljive. Razmrljane boje na bijeloj podlozi sasvim sigurno će pokazati da majstor nije savladao medij, da je njegova ruka zadrhtala i nejednoliko nanijela boju na rumene obraze bijele dame.
Ovaj puta, sa još većim povećalom, dokazat ću majstoru izrade da njegovo djelo nije savršeno. Dokazat ću mu da je pogriješio, ovaj puta, znam da ću uspjeti. Možda savršenstvo prestane izlagati svoje varljivo lice nadmoći i bacati sjene na moje avanturističke poduhvate. Još danas svaki korak će odzvanjati tihim prijekorom, budi bolji, budi savršen. Još nekoliko minuta moj zavedeni mozak mislit će da savršenstvo postoji. Uskoro srušit će tehnologija i taj mit.

07.06.2013. u 10:28 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2024 (2)
Ožujak 2023 (2)
Ožujak 2020 (3)
Veljača 2019 (1)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (2)
Ožujak 2015 (15)
Studeni 2014 (20)
Ožujak 2014 (7)
Studeni 2013 (6)
Kolovoz 2013 (7)
Lipanj 2013 (12)
Svibanj 2013 (15)
Travanj 2013 (19)
Ožujak 2013 (18)
Veljača 2013 (31)
Siječanj 2013 (178)
Prosinac 2012 (71)
Rujan 2012 (6)
Kolovoz 2012 (6)
Srpanj 2012 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Iluzija

Moja iluzija je zbirka kojekavih zapisa sa salvete.


Originalni blog kreiran je 2005. godine: http://istina-ili-ne.bloger.hr/. Obzirom na stagnaciju korištenog blogerskog alata odlučila sam se na promjenu. Vrijeme će pokazati da li sam dobro odlučila. 

U početku je blog bio ispušni ventil, a s vremenom je prerastao u oblik literalnog izražaja. Nespretno rečeno ali eto ukratko o mojoj motivaciji. Inspiraciju crpim iz ljudi, događaja, mjesta i stvari iz moje prošlosti, budućnosti i sadašnjosti. Ideje crpim iz klišeja, podnevnih kava, a na stil su utjecali blogeri koje čitam već izvjesno vrijeme.  

Obzirom da je prilično iritantno prenositi cijeli blog (been there, did that), odlučila sam prenijeti samo poeziju, za početak samo dio, a ostalo tko zna.

Linkovi

Iluzija

Brojač posjeta